1e lijns Servicedesk medewerker

Type opdracht: Vaste baan
Regio: ZH-Den Haag
Gewenste startdatum: 02-07-2019
Aantal vacatures: 2

Bedrijfsprofiel

De ICT-afdeling verricht alle eindgebruikersondersteuning in Nederland voor Europa en Afrika.

Wij zijn op zoek naar een ervaren 1e lijns Servicedesk Specialist die verantwoordelijk is voor de verwerking, registratie, verzending en het oplossen van incidenten.

Als ervaren helpdeskmedewerker ben je betrokken bij het telefonisch oplossen van incidenten op voornamelijk Windows 10 werkplekken. Ook neem je deel aan de dagelijkse systeemonderhoudstaken. Je zal werken volgens onze procedures en werkinstructies. Je zal alle relevante systeemdocumentatie en instructiegidsen onderhouden en creëert indien nodig nieuwe documentatie.

Functiebeschrijving

Dé succesvolle kandidaat heeft veel plezier in zijn / haar baan.

·         Klantgerichtheid en klantgevoeligheid is voor jou erg belangrijk

·         Je hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden

·         Je bent flexibel en stressbestendig

·         Je bent resultaatgericht en streeft naar klanttevredenheid

·         Je bent niet bang om hulp te bieden en hulp te vragen

·         Doorlopende verbetering van de kwaliteit van het werk, evenals je eigen kennis en vaardigheden staan hoog op je lijst.

Functiewensen en -eisen

Verder beschik je over de volgende kennis en eigenschappen:

·         Minimaal 1 jaar ervaring als ICT medewerker van een helpdesk in een flexibel, dynamisch bedrijfsmilieu

·         MBO / HBO werk- /denkniveau

·         Goede analytische vaardigheden

·         Goede sociale en communicatieve vaardigheden

·         Vloeiend Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling

·         In staat zijn om ook in de Engelse taal,zowel schriftelijk als mondeling ondersteuning te verlenen

·         ITIL certificering pre

·         Recente certificering op Windows Desktop / Server software en Office pre

·         Ervaring met de meeste van deze systemen: Microsoft Windows 10, O365, Active Directory, SCCM, telecom (vaste en mobiele)

·         
 

Overige gegevens:
 

Onze klant biedt je een uitdagende positie met kans, diversiteit, creativiteit en vrijheid om  je vaardigheden te verkennen. Als ICT Engineer kun je persoonlijk groeien en door ontwikkelen. Jouw collega's zijn professioneel en je werkt in een innovatief bedrijf met een duidelijk zicht op groei.


Voor meer informatie

Neem contact op met Jessica Kuijl of bel 085 – 750 10 11.